Friday, May 9, 2008

Ida, si comel loteh..

Aku pernah buat projek dengan seorang pelajar perempuan di IPTA... nama gadis ini Ida... Orangnya lawa dan berkulit putih melepak. Ida ini adalah kacukan Arab dan melayu. Hidung mancung dan bibir pula bak delima merah menggiurkan. Ida sentiasa memakai tudung mini dan berseluar jeans biru manakala baju pula lebih suka memakai baju longgar warna putih dari jenis kemeja. Ida jenis gadis yang suka memkai tudung hitam. dengan tudung hitam itulah wajah kelihatan lebih seksi dan menawan. paling aku suka lihat adalah bibirnya yang mungil dan mempesonakan. Tubuhnya sedang-sedang sahaja. Kecil comel loteh. Sedap kalau dipeluk dengan erat. memang Ida adalah gadis yang cukup menggugat kelakian pelajar-pelajar lelaki di tempat aku. Aku sentiasa geram apabila melihatnya. Aapalagi bila melihat dan menatapnya dari dekat. kulitnya cukup bersih dan gebu. Ingin sahaja aku menjilat dan mengigit pipi gebunya. Fuhh... memang cukup membuatkan airmani aku terpancut. Dan mulutnya yang mungil dan kecil itu memang cukup membuat aku membayangkan mulut itu menghisap batangku dan emngulum air maniku... aku sentiasa terangsang bila bertemu dengannya.
satu hari aku betul-betul dapat kesempatan yang diluar dugaan aku. Aku tidak sangka satu pagi bila aku pergi kelas. Satu peristiwa yang tak disangka-sangka. Aku tiba di kelas dalam jam 7.10 minit. Aku ingatkan takde lagi pelajar yang lebih awal dari aku. aku bergegas masuk kle dalam kelas. dari luar kelas aku seolah-olah merasakan terdenngar bunyi orang mengerang. aku amat-amati bunyi mengerang itu sebelum menolak pintu kelas. Aku tolak pintu kelas dengan pelahan sambil meliarkan mata ke dalam kelas yang masih samar-samar lantaran lampu kelas belum dihidupkan. Tambahan pula kelas agak jauh di huung bangunan dan paling lambat disinari cahaya matahari pagi. Dada ku berdebar-debar apabila ternampak seseorang pelajar perempuan sedang membelakangi pintu belakang kelas dan juga membelakangi aku. Akutundukkan badan dan bersembunyi di balik meja sabi mata ku terus meliar ke depan melihat pelajar perempuan itu sedang melakukan sesuatu pada alat sulitnya sambil mengerang-ngerang nikmat denga suara yang halus dan rendah.

No comments: